Koszyk
Cechy i zalety
- moduł używa globalnego tagu strony czyli nowej metody implementacji wraz z śledzeniem nowych zdarzeń: view_search_results, view_item_list, view_item, add_to_cart, purchase
- możliwość wybrania identyfikatora produktów przekazywanych przez moduł tak by zgadzał się z tym samym jaki przekazujemy w pliku XML z lista produktów dla Google Zakupy (id produktu, id produktu-id_atrybutu-produktu, index / referencja, ean13)
- moduł jest zgodny w 100% z dokumentacją techniczną integracji Remarketingu Dynamicznego Google
- obsługa Prestashop 1.5.x, 1.6.x, 1.7.x, 8.x
Więcej argumentów za użyciem re-marketingu dynamicznego
- Reklamy dostosowane do produktów lub usług: połącz swój plik danych produktów lub usług z dynamicznymi reklamami, skalując reklamy tak, by objęły całą ofertę.
- Proste, lecz skuteczne pliki danych: twórz podstawowe pliki danych o rozszerzeniach .csv, .tsv, .xls lub .xlsx. System rekomendacji produktów i usług AdWords będzie wybierać produkty i usługi z pliku danych, wyznaczając najlepszy zestaw produktów dla każdej reklamy na podstawie popularności i historii przeglądania Twojej witryny przez odwiedzającego.
- Wysokowydajne układy: AdWords prognozuje, jaki układ dynamiczny najlepiej sprawdzi się w przypadku użytkownika, miejsca docelowego i platformy, na której zostanie wyświetlona reklama.
- Optymalizacja stawek w czasie rzeczywistym: dzięki ulepszonemu CPC i Optymalizatorowi konwersji AdWords oblicza optymalną stawkę dla każdego wyświetlenia.