Koszyk
Czynności jakie obejmuje wsparcie:
- Instalacja sklepu na wskazanym serwerze w najnowszej wersji po Polsku
- Aktualizacja każdej wersji do najnowszego wydania (z przełaczeniem na domyślny szablon danej wersji)
- Pomoc w obsłudze i konfiguracji (zdalna)
- Pomoc z nietypowymi problemami, propozycje rozwiązań
- Drobne zmiany w działaniu sklepu
- Pomoc w sytuacjach awaryjnych, również o nietypowych porach (9 - 21)
- Pomoc przy importowaniu produktów, ewentualne sugestie jak można w łatwy sposób pozyskać opisy i zdjęcia z stron producentów (pisanie skrpyptów które pobiorą dane i zapisza je do formatu zdolnego do importu - jest wyceniane osobno)
- itp
Czynności jakich wsparcie nie obejmuje:
- Pisanie modułów lub czasochłona przeróbka istniejących
- Większe lub czasochłonne zmiany w działaniu sklepu lub jego wyglądzie
- Praca przy sklepie jak towarowanie itp...
Po zakupieniu usługi otrzymasz dostęp do Anydesk, Telefon, TeamViewer, Remote Desktop.