Moduł sprawdź status dostawy DPD dla Prestashop 15x oraz 16x Rozszerz

Moduł DPD sprawdź i ustaw status dostawy dla Prestashop 1.5.x oraz 1.6.x

PDCDS

Moduł pozwala na sprawdzenie statusu dostawy zamówień wysłanych firma kurierska DPD, statusy jakie są możliwe do sprawdzenia ustawienia to wysłane oraz dostarczone. Pozwala zaoszczędzić czas na ustawianiu statusów zamówień na dostarczone lub wysłane.

Więcej szczegółów

139,00 zł

brutto

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 27 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 27 punktów może być zamienione na jeden bon o wartości 5,40 zł.

Więcej informacji

Cechy i zalety modułu

  • możliwość sprawdzania i ustawienia statusu zamówienia wysłane
  • możliwość sprawdzania i ustawienia statusu zamówienia dostarczone
  • możliwość wybrania osobnych statusów zamówień które to będą wykorzystane do sprawdzenia czy dane zamówienie zostało wysłane lub dostarczone
  • możliwość wybrania statusu do ustawienia po sprawdzeniu czy paczka została wysłana
  • możliwość wybrania statusu do ustawienia po sprawdzeniu czy paczka została dostarczona
  • możliwość wybrania przewoźników dla których zamówienia będą sprawdzane
  • możliwość wyłączenia / włączenia z osobna sprawdzania statusu wysłane / dostarczone
  • linki do zadań Cron-a by zautomatyzować proces sprawdzania (osobny link do sprawdzania wszystkiego oraz osobne linki do sprawdzania stanu przesyłki w DPD czy dostarczone czy wysłane)
  • możliwość manualnego spawdzania przyciskiem stanu wysyłki w DPD poprzez naacisnięcie przycisku w konfiguracji modułu
  • możliwość zdefiniowania danych dostępowych login i haslo oraz URL do DPDInfoServices WSDL API

Opis

Tłumaczenia modułu PL, EN
Obsługa Prestashop 1.6.x Tak
Obsługa PrestaShop 1.5x Tak
Obsługa PrestaShop 1.4x Nie
Nie wymagana modyfikacja silnika Tak
Darmowe aktualizacje (1 rok) Tak
Łatwa instalacja Tak
Moduł zatwierdzony przez PrestaShop Tak

Oceny

Napisz opinię

Facebook Pixel dla Prestashop 1.5.x oraz 1.6.x

Moduł pozwala na zintegrowanie sklepu z Facebook Pixel, modul integuje z standardowymi zdarzeniami takimi jak dodanie produktu do koszyka, rozpoczęcie zakupów, potwierdzenie zamówienia, wybranie metody płatności, odwiedzenie karty produktu lub kategorii, lub zwykłe wyswietlenie strony, Dzięki pikselowi Facebooka możesz wykonać pomiar lub optymalizację oraz tworzyć grupy odbiorców kampanii reklamowych, możesz rónież wykorzystać działania podejmowane przez odbiorców w witrynie na różnych urządzeniach, aby przeprowadzać bardziej skuteczne kampanie reklamowe.

2528 Klientów zarejestrowanych
2799 Zrealizowanych zamówień
35 Komentarzy produktów
99.9 % Zadowolonych klientów